maandag 23 oktober 2017

Een prik van een werkbij.....

De aanhef van dit blog doet al vermoeden wat er aan de hand is.....juist goed geraden ik moet aan het werk.
Deze vouwgordijntjes heb ik er weer afgehaald zodat we weer alle zon die er nog is, ook binnen krijgen. Als je dat gaat doen volgt ook vitrage wassen, want dat lag in een kast te verstoffen en uiteraard ramen lappen, zowel binnen als buiten. Dat moet bij mij altijd tegelijk anders heb ik geen eer van mijn werk. Nou doet manlief meestal de buitenboel, want ik kan er niet goed bij en hij wel, goeie deal toch?
Zo, dat ziet er weer spic en span uit, al zeg ik het zelf.
Nu de voorramen nog, en dan is de klus weer geklaard.
Kijk, hier is de werkbij, wat ben ik blij met haar......Zo af en toe wordt je bezocht door een werkbij en dan heb je gewoon te gehoorzamen. We gaan gelijk nog maar het een en ander doen, dan mag ik vanmiddag weer aan leukere dingen werken....
Rest mij nog de spreuk.....
Doen hoor, samen met die glimlach gewoon "goedemorgen"wensen, je zult zien dat mensen gaan reageren, en dan worden we met z'n allen wat blijer op de vroege morgen.
Met een  glimlach groet ik jullie,
Marion.


3 opmerkingen: