vrijdag 28 juli 2017

We kregen een internet pakje.....

Dit is onze Peppie, die blijft met deze temperaturen het liefst de hele nacht buiten. Je krijgt hem alleen even binnen voor een maaltijd en dan wil hij er meteen weer uit. Doe je dat niet nou dan laat hij door middel van zijn irritante manier van miauwen wel even weten dat hij eruit wil. Prima, lekker buiten, maar overdag wil hij dan graag boven op mijn atelier slapen, en dat snap ik wel, daar zijn mooie lapjes, zachte lapjes, stapeltjes van lapjes, een quilt, dat ligt allemaal  zo lekker. Hier kijkt hij mij vragend aan, zo van mag ik naar boven......

Gister een nieuwe tuinbank ontvangen, via DHL bij ons thuis gebracht. We waren door de oude bank gezakt, was nog maar 1 jaar oud en ik zou hem gaan schilderen en toen brak er aan de onderkant iets, gelukkig hebben we ons niet bezeerd.
Was nog wel leuk, de chauffeur van de DHL auto was Willem Smit, die kwam altijd bij de DSB bank ook spullen brengen. Ooit heb ik zijn toen nieuwe bestelauto gered van een verdrinking. Hij had de handrem er niet op gezet en we hadden naar de nieuwe auto gekeken, Willem ging nog even naar het toilet en ik keek uit het raam en zag z'n auto rijden richting het water...
Gauw naar buiten gegaan, deur open en keihard aan de handrem getrokken....De bumper raakte de sloot.....Een kraanwagen moest er komen om de auto weer op de weg te krijgen.
O, wat was Willem toen blij met mijn snelle actie.
Deze kwam van Karwei, lekker bankje....ik heb hem dus maar een sierplaatsje gegeven in mijn tuin, een zitplaats voor planten...ook leuk....
Nu maar een kunststof bankje, ik wilde graag een kunststof bankje dat je op kan klappen, ooit gezien, maar niet gevonden, helaas, dan deze maar. Mijn lief heeft hem zorgvuldig in elkaar gezet, dus we kunnen weer "even" gaan zitten om onze veters te strikken, en de hond kan als de zon schijnt weer lekker languit luieren.
Wij wachten weer op zo'n zonnige dag, jullie ook denk ik....
Vandaag krijgen wij 3 kleinkinderen en die blijven ook slapen, dus druk, druk, druk....maar ook wel gezellig, dus ik hoop dat het een beetje droog blijft dan kunnen we naar de natuurspeeltuin....
De spreuk nog:
Deze tekst volg ik iedere dag op.......en het bevalt goed!
groetjes,



1 opmerking:

  1. Mooi nieuw bankje mam. En veel plezier nog met de kindertjes. Hopelijk lekker weertje morgen xx

    BeantwoordenVerwijderen