maandag 24 juli 2017

Gewoon weer Maandag.....

Deze twee keken hun ogen uit, wat lopen er veel mensen en wat doen die allemaal....kostelijk om te zien.....
O, wat hebben we heerlijk gegeten gister bij de brunch in het vd Valk complex. Het is een goed concept want het was gewoon vol!
Er was een oma die werd 90 jaar en al haar kinderen met aanhang en kleinkinderen waren er, lekker makkelijk om het op die manier te vieren, als ik 90 wordt doe ik dat ook, geen rommel, geen boodschappen, gewoon mooi zitten en genieten.
Genoten heb ik van onze klein-kinderen, niemand ergert zich aan hun want er lopen meer van die kleintjes, en ze worden ook nog eens bezig gehouden in een heuse speelkamer, geweldig, hulde aan die meisjes.
Koekjes bakken en daarna krijg je ze mee naar huis, ze kunnen zich laten schminken, tekenen en kleuren, popcorn bakken, echt zo leuk...
Hier Ischa met z'n pappa, ja op hem moesten we wel letten dat hij niet zomaar zo'n koekje opat vanwege zijn coeliakie. Gelukkig ging het goed.
Ilay heeft heel erg genoten en allerlei dingen op gesnoept, echt die lust alles.
Prinses Ilyssa had ook allemaal lekkere dingen uitgezocht en samen met haar pappa gehaald.
Leuk om te zien dat ze genieten..
Deze pretletter werd echt niet moe hoor, hield vol tot het einde.....
Er kwam ook nog spektakel....Er werd een rood/wit lint gespannen en er kwam een ober met een helm op, dus de kinderen dachten al een brandweerman....dat was het wel een beetje....
Er kwamen allemaal heerlijk puddinkjes en cheescakeachtige taartjes en appeltaartjes en allemaal met vuurwerk erin, heel leuk bedacht.
Er lopen daar volwassen mensen al van te voren te wachten met een bordje in hun hand en kunnen dan bijna niet van alles afblijven. 
Nu snap ik dat rood/witte lint....
Ernstig toch...ja, en dan de kleding van mensen, ik dacht bij sommigen die zijn eigenlijk onderweg naar het strand...Een klein beetje gekleed in zo'n restaurant is toch wel op z'n plaats, maar ja de moderne tijd zullen we maar zeggen. Ik ben blij dat mijn meiden er zo niet bij lopen.
Kortom we hadden een geslaagde brunch, en zeker niet voor de laatste keer...
De spreuk van vandaag...
Bij mij kwamen 2 personen gelijk op puppen..
Erdogan en Trump, en bij jullie...
Fijne dag, groetjes....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten