vrijdag 21 juli 2017

Er zijn meer "fotogekken"........

Vandaag staat bij ons deze foto in de krant met een verslag erbij van de fotograaf. Het stond geloof ik zaterdag al in de Telegraaf. De foto is voor mij geweldig hoewel ik mij kan voorstellen dat een ander het een rommelige foto vind. Alleen die licht inval al door dat ronde raam.....Vervallenheid ten top zeg maar....
Mij sprak dit meteen aan, en waarom....
Wel deze jongen houdt net als ik van oude vervallen objecten, gebouwen, auto's, fabrieken en dan ook binnen, oude kastelen maar dan ook binnen, echt zo inspirerend....Hij mag alleen nooit vertellen waar de gebouwen staan om vandalisme tegen te gaan, en dat vind ik een prima gedachte.
Kijk hier zie je de fotograaf, nog een jonge gast, leuk vind ik dat...Hij reist de hele wereld over op zoek naar dat soort foto's...Zie je ik ben te vroeg geboren anders had ik het wel geweten...
Voorheen was bij er het blad Autovisie ook een fotograaf, Henk van der Hurk, heette die en die nam altijd foto's van hele mooie auto's ergens op een fabrieksterrein met een vervallen gebouw, of verveloos en daar stak die auto dan geweldig bij af..
Ooit zijn mijn lief en ik in een verlaten Frans dorpje geweest en daar had later van der Hurk foto's gemaakt, dat vond ik zo apart, ik heb er dus wel oog voor.
Maar nog wat anders....
Ik kreeg gister post, bijzondere post, kijk maar...
Nee, de envelop is redelijk gewoon, maar het gaat om de inhoud...
Een met de hand geschreven brief...
Marion,
Op aanraden van Anneke de Brijderstichting opgebeld, helaas voor lapjesverslaafden staat er een hele lange wachtlijst.
Ze gaven mij het advies om de lelijkste lapjes maar naar mijn vriendinnen te sturen. {bij deze}
maar ja of ze daarna nog vriendinnen zijn?
groetjes, Greet.



Lieve Greet, ik ben en blijf je vriendin, en ik kan wel een goed woordje voor je doen bij de Brijderstichting gezien mijn contacten bij de GGZ, maar ik denk dat het advies wel werkt.
Weet je dat ik zelfs blij ben met je lapjes, vooral die gele, spuuglelijk maar "mooi"voor een vlaggetje.
Dus de post bracht een gezellige envelop waar ik heerlijk om heb zitten lachen. Kleindochter vond het heel leuk dat iemand zomaar lapjes met de post kan versturen.
Rest ons nog de spreuk:
Het roddelcircuit in optie ma forma zal ik maar zeggen...google maar eens op deze zin, je bent een tijdje van de straat zal ik maar zeggen...
Gezellige vrijdag,
groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten