zaterdag 15 juni 2019

Het is vandaag Schaterdag......


Schaterdag, nou vandaag niet met al dat water....
Toen ik vanmorgen uit bed kwam dacht ik meteen aan deze foto.....De regen valt hier echt met bakken uit de lucht, ik wou dat ik daar was....Dat ik naar de markt kon in Petit Palais....Je gaat met dit weer ook niet naar de markt in Hoorn, arme mensen om vandaag zo te moeten werken, in de stromende regen.....Ik ga straks boodschappen doen en heerlijk in mijn atelier zitten, het vlaggetjes project moet zijn einde krijgen.
Was gister even naar de Kwantum hallen om wat achterkant stof te halen voor de vlaggetjes en dan ben je heel dichtbij de kringloop winkel van Dorcas....mmmm, kan daar niet zomaar aan voorbij gaan.
En wat vond ik daar.....een borduurwerk van een zonnebloem. Ja, Peppie vond hem ook geweldig...
Hij is zo groot dat er een hele leuke tas van gemaakt kan worden.
Met zo'n tas haal je de zon in huis, denk ik.
De spreuk van vandaag is wel toepasselijk..
Voor mij is het letterlijk zo, hoe zonniger het is hoe blijer ik er van wordt.
De stoffen waren ook top....
Ook al is het de achterkant van een vlaggetje, hij kan zomaar de voorkant worden.....net hoe ie hangt....
Vond ook nog een boek, voor mijn lief...
Het is al een oud boek, maar toch....
Volgens mij zijn dit boeken om te lachen....

Ik hoop dat het nog droog wordt,
Fijne dag, groetjes, Marion.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten