maandag 10 juni 2019

Een boeken blogje......



Hier worden we allemaal vrolijk van...
Een deur en daarvoor mooie bloeiende rozen...
Gelukkig staan deze op de foto want anders waren ze allang verwaaid en verregend.

Het boek van de boeken challenge van gister was dit boek....
Deel 2 van de reizigers cyclus.....Deze serie bestaat uit 7 boeken, allemaal even mooi om te lezen. Het gaat over de geschiedenis van Schotland en Engeland rond 1700.
Op Netflix kun je naar De Outlander kijken, deze 3 de lige serie is gebaseerd op deze boeken. Echt heel mooi verfilmd, maar ik raad je aan om ook deze boeken te lezen, ze zorgen voor veel leesplezier.
Vandaag had ik dit boek voor de cover challenge...
Ik denk dat ik al haar boeken heb gelezen tot nu toe. Leuk en ontspannend geschreven en mooi om bij weg te dromen. Heerlijk romantisch, als je daar van houdt zou ik zeker eens een boek van deze schrijfster lezen. Nora Roberts is ook zo'n schrijfster, iedereen kan deze boeken lezen, heel toegankelijk, en heel romantisch ook. Ja, daar hou ik van....
Gister nog even bij vriendin Ria geweest, zij was een beetje zielig want ze had deel 3 van de Zeven Zusters uit, en ik heb deel 4 en 5, dus die hebben we maar even heen gebracht, kan ze weer lekker lezen. 
Natuurlijk ook nog even lekker bij gekletst over de vakantie, was weer even heel gezellig.
Maar zij had weer boeken voor mij....
Dit boek van de Zeven Zussen schrijfster....
We moeten toch de tijd tot 31 december opvullen, want dan komt nummer 6 van de Zeven Zussen serie uit....
Ik ben echt fan van deze schrijfster geworden, dus dit boek zal mij wel bevallen.
Zelf ben ik nu dit boek aan het lezen, vond het in de supermarkt voor € 5,00....Het is een aangrijpend verhaal wat voor een groot gedeelte echt is gebeurd. Mocht je het ergens tegenkomen, ga het lezen, het is erg mooi.

Zo dit was een boeken blog....
Ik heb nog een mooi plaatje van bloemen die uit een muur groeien....
Waar haalt deze plant zijn voeding vandaan??? En wat een mooie kleur paars, past helemaal in de Provence, want daar is deze foto gemaakt. Bijzonder toch?
Fijne 2e pinksterdag, hier wolken/zon en regen......maar eindelijk GEEN WIND.
groetjes, Marion.



2 opmerkingen:

  1. Prachtige boeken allemaal, alleen de eerste ken ik niet.
    Veel lees plezier maar weer hoor...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marion, ik heb de hele outlanderserie gelezen en vond het prachtige boeken. Donderdag vertrek ik naar Schotland en hoop dan een beetje de sfeer van het eerste boek te ervaren. Wie weet kom ik nog een woeste maar toch vriendelijke Schot tegen. Ik geniet van jouw blog! Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen