maandag 1 januari 2018

We beginnen gewoon weer bij 1.....

We beginnen gewoon weer bij 1 januari met de scheurkalender van Peter van Straaten...
Iedere dag een gezellige tekening met een vleugje humor, daar houden wij van. Gelukkig was er nog voldoende materiaal om een kalender te maken ook al is deze Peter van Straaten overleden.

Het moge duidelijk zijn, wij zijn geen miljonair geworden vannacht, het had zomaar gekund, maar nee het is niet zo. Iemand in Nederland is nu miljonair met 30 miljoen euro in de knip.
Ook wordt er hier in het dorp nog geen podium gebouwd, dus de postcode kanjer gaat ook onze neus voorbij.
Gelukkig kan ik zonder al dat geld toch mijn dromen waar maken, dus mijn leven kabbelt gewoon verder. Plannen te over dus het wordt weer een heerlijk jaar, daar ga ik van uit.
Ik hoop dat al jullie wensen ook uit komen, dan zijn we met z'n allen heel gelukkig. Jullie weten het toch wel, Geluk is niet te koop, dat zit in je.
Ik sluit af met een groet, en een glimlach, die houden we erin en een sneeuwman.....
Ik hoop stilletjes dat we nog wat sneeuw krijgen, de aankomende tijd.



1 opmerking: