dinsdag 9 januari 2018

Het is een speciale dag vandaag.....

Het is vandaag 09-01-2018, 40 jaar geleden zijn mijn schoonzus Tine en haar Dick getrouwd. Dat was op een maandag, een rare dag om te trouwen maar voor hun kwam dat goed uit. Zij hadden namelijk winkels en het personeel had op maandag vrij, dus was het gewoon handig om op maandag te trouwen.
Vandaag  is dat dus precies 40 jaar geleden.
Ik ging vanmorgen met mijn lief naar hun huis om een ontbijtje te verzorgen voor het bruidspaar. Dat was alvast ons cadeau. Ik had servies bij de kringloop gevonden en een dienblad waar alles op kon, dus wij waren al voor dag en dauw in de weer. Ze zouden zelf namelijk vandaag iets leuks gaan doen, dus hoopte ik maar dat ze nog thuis waren. 
Ze waren nog thuis en de verrassing was GROOT.
32 vlaggetjes had ik genaaid met hun foto op stof gedrukt en de datum erbij...
De naam van de bruidegom...
De naam van de bruid....
Natuurlijk het getal 40....
En op het eind nog een trouwfoto op stof....
Tafeltje gedekt, glaasje jus erbij, scones met slagroom en heerlijke jam, croissantjes, een lekker warm eitje, en vruchtenyoghurt, nou echt een
Bruilofts ontbijt.
Ze waren er alle twee van onder de indruk.
Oftewel de verrassing was goed gelukt.

GEFELICITEERD
en nog vele jaren samen.....



 Nou heb ik natuurlijk ook nog de spreuk.....
Ja hoor, op mij van toepassing, het maakt mij niet uit, ik kan je altijd helpen, liever met een lach dan met een traan, maar als het met een traan is doe ik het evengoed.
Zo dat was alles bij elkaar alweer een bedrijvige ochtend,
 ik groet jullie nog steeds met een glimlach en het sneeuwmannetje,
Kijk die  heeft ook een glimlach......




3 opmerkingen:

  1. Wat een lief gebaar, verrassing geslaagd, doet je vast goed. En je spreuk, zo mooi !!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Kijk ze nou zitten. En de vlaggetjes zijn top! Knap met een lam handje 😉

    BeantwoordenVerwijderen