maandag 8 januari 2018

Er hangt wat in de lucht.....

Dit bij elkaar gesprokkeld bij de kringloop winkel. Waarom, nou dat vertel ik woensdag, anders is de verrassing weg.....
Ik heb er nog wat aan toegevoegd, ook klaar, zelfgemaakt, niet van de kringloop....
Vandaag de ander dingetjes zoeken en dan gaan we los....O, ik heb er zo'n zin in...

Ik moet jullie natuurlijk ook nog even vertellen over de controle van vrijdag bij de handclinic.
Het gaat allemaal goed, alleen door genezing heb ik aan de binnenkant van de vinger verdikking, het is vochtophoping,  en daardoor kan hij niet goed krom. Nu heb ik een kokertje die ik om mijn vinger schuif en die zorgt dan dat de vinger "slank" blijft.
{Had ik maar zo'n kokertje voor om mijn billen en buik, wat zou dat handig zijn}
Ik mag wel het een en ander gedoseerd doen, en daarbij moet ik goed opletten wat ik doe, zonder kokertje.
Net wat voor mij, als je geen pijn hebt denk je dat je alles weer kan, toch?
Maar goed ik hou mij aan de regels, ik heb mezelf ermee als het mis gaat.

 Ik heb ook een leuke spreuk vandaag, heel toepasselijk vind ik zelf....
Zie je nou dat ik gelijk heb.....
Met een glimlach zit je gezicht het lekkerst, echt waar.
Probeer het maar eens uit, je krijgt een glimlach terug van iedereen die je tegenkomt.
Fijne maandag, met een glimlach
Van dit plaatje moet je gewoon lachen....





1 opmerking: