woensdag 10 januari 2018

Een kort blogje....

Hier heb je Paulus Potter, een zeer bekende schilder en die kwam uit Enkhuizen. Afgelopen augustus had hem op de kiek gezet en nu kwam ik hem weer tegen en nu mocht hij als eerste op het blog.
Hij zat dus regelmatig in de stad Enkhuizen te schilderen, vandaar dat het standbeeld zo is gemaakt. Er is ook een straat naar hem vernoemd in Enkhuizen. Zoek hem maar eens op, het standbeeld staat vlakbij de Drommedaris en het Enkhuizer Almenak museum.
Het is vakantie beurs dus ik dacht ik doe even mee, hier een leuk uitje naar Enkhuizen, mooi oud Zuiderzee stadje, de moeite waard om te bezoeken.
Het wordt een kort blogje want ik was vanmorgen al weer vroeg op pad, naar Andijk, naar de kapper. Waarom daar, omdat ze zo goed knippen, simpel maar waar.
Bij thuiskomst moest ik nog de grote route lopen met het hondje, en zo verstreek de tijd.
Nu even een blogje en dan ook maar eens aan het werk, gedoseerd maar toch....de badkamer moet een poetsbeurt, dus....

Natuurlijk heb ik wel een spreuk...
Heel waar, je moet altijd je eigen plan trekken, want ieder mens is anders....alleen de tips en tricks kunnen je wel eens helpen, doe daar dan je voordeel mee.
Het werd gister nog een goede dag want mijn vriendin Anneke mocht weer naar huis. Ze heeft een lichte Tia gehad tijdens een migraineaanval. Het zal je maar gebeuren.
Fijn dat ze weer bij haar man en de hond is, gezelliger als het ziekenhuis.

Een groet met een glimlach en de sneeuwman....



1 opmerking: