zaterdag 11 november 2017

Netflix.....wist niet dat het zo leuk zou zijn.....

Maandag hebben wij gewandeld bij het Vooroever, echt het is daar heel mooi....En tot mijn verrassing stond er vandaag een wandelroute in de krant. Deze wandeling is bij Onderdijk, ook een mooi gedeelte van het vooroever. Toeval bestaat niet, dat zie je maar weer.
Wat heb ik nog meer te melden, nou eigenlijk niet zo veel. Ik heb denk ik inmiddels vierkante ogen van het tv kijken.
Nee hoor, dat valt wel mee, maar ik kijk tegenwoordig 's avonds Netflix omdat er op de tv geen leuk programma meer te vinden is. 
Ik ben begonnen met Call The Midwife, 5 seizoenen, heerlijke sweimel tv uit de jaren 50 en 60. Ik had het wel eens op BBC First gezien en kon nu alles kijken. 2 afleveringen per avond, echt leuk.
Daarna viel ik natuurlijk bijna in een gat, dus weer wat gezocht....
2 seizoenen van The Outlander, helemaal gekeken......soms wel 3 op een avond, zo mooi. Nu was het einde daar, maar ik weet dat het verhaal nog verder gaat en nu heb ik op het internet gevonden dat er een 3e seizoen in de maak is...{gelukkig}
Echt de boeken zijn heel mooi om te lezen en dat er dan nu beelden bij hebt is fantastisch.
Door de opnames was ik weer even terug in Schotland, vooral wat ze hebben gefilmd bij Inverness, echt prachtig.
Maar wat ben ik nu aan het kijken, wel ook een hele mooie serie....
In de 1e aflevering kwamen er al 10 quilts voorbij. Dus deze serie moet ik kijken al is het alleen al om de quilts, toch? 
Rest mij ook nog de spreuk:
Dit is voor mij heel moeilijk, ja, ik erger mij regelmatig aan allerlei maatschappelijke misstanden, en weet ook dat ik er niets aan kan doen, dus is verwonderen beter.
Ik zou een heel blog kunnen vullen met allerlei ergernissen, maar dat gaan we niet doen.
Proberen maar, zou ik zeggen.
Een fijne  Schaterdag,
groetjes met een glimlach,
Marion.


1 opmerking:

  1. Overal lees ik over Alias Grace, dat te zien is op Netflix. Zal toch maar eens dit aanschaffen ;-)
    Bijzondere spreuk, er zullen veel mensen nou eens doen, verwonderen i.p.v. ergeren ;-)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen