maandag 9 oktober 2017

Van 9-10-2016 naar 9-10-2017 = 1 jaar.......

Vandaag 1 jaar geleden werden wij op zondagochtend om 8 uur door de telefoon gewekt met de mededeling dat wij opa en oma waren geworden van Phlynn. Het was een verrassing aangezien hij eigenlijk nog 3 weekjes bij zijn mamma had moeten blijven.
Vandaag wordt het ventje al weer 1 jaar. Waar blijft de tijd.....
Kijk hem zitten met z'n mamma, die moet zijn handjes vasthouden anders slaat hij in de taart....
Hoe smaakt de taart??? Vies! Phlynn vond het echt niet lekker.....
Kijk hier, 3 generaties, Opa Blaauw
Marloes Blaauw en Phlynn Blaauw.
Lekker gender neutraal, waarom is altijd de zoon stamhouder, hier is het onze dochter.
Gefeliciteerd met je lieve, leuke zoon.
We hebben het gister al gevierd want z'n mamma moet vandaag werken, dus vandaag is Phlynn gezellig bij z'n gastouder{moeder}
Ik ga mij vandaag maar uitleven in de tuin, genoeg te doen, en zo kan de groene bak gevuld worden voor woensdag, moet ook weer gebeuren.
Vergeet bijna de spreuk van vandaag....
Het is zelfs zo, je kan de toekomst niet beïnvloeden, gelukkig maar.....
Laat maar komen en geniet van de dingen die het brengt, het kan fijn zijn maar soms ook verdrietig.
Door de spreuk denk ik nu, na 40 jaar huwelijk,zou ik gewild hebben dat ik had geweten wat de toekomst mij toen zou brengen?
Nee, ik ben blij dat ik het niet heb geweten, mijn toekomst is vanaf mijn huwelijksdag goed en mooi verlopen, en ook wel eens niet zo leuk, maar that's life....
Gewoon dealen met de dingen die op je pad komen, het maakt je krachtig en weerbaar.

Fijne dag allemaal, groetjes,







4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk stukje weer en mooie foto's 🤗. 1 jaar alweer mijn lieve kleine schat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie mooie ventje! Leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk foto's! En helemaal mee eens. Het is niet altijd rozengeur en manenschijn maar dat geeft niks. Het vormt je en maakt je wijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met dit mooie ventje, leuk koppie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen