maandag 16 oktober 2017

Nog een zomerse oktober dag........

Van nicht Gerie kreeg ik deze prachtige hortensia's. Ik laat ze mooi indrogen dan heb ik er nog wat langer plezier van. Er zit ook sedum tussen ik weet niet of dat indroogt, maar goed dan doe ik die gewoon weg.
Zien jullie die lampionnetjes, gewoon uit eigen tuin, leuk he? 
Zaterdag kreeg ik nog wat gezelligs door de brievenbus. Deze 2 heerlijke bladen. O, daar kan ik zo heerlijk in bladeren en bedenken wat ik allemaal zou kunnen maken, mmmm
Ik heb er een abonnement op via 't Dreefhuys, dat is een bedrijf in België. Het is een goed adres, je vind ze aan de rechterkant van mijn blog, mocht je ze zoeken.
De spreuk van vandaag is heel leuk:

Dit is zo waar. Ik heb bij de GGZ gewerkt en dan doet een glimlach op je gezicht echt wonderen bij de mensen die het allemaal niet meer zo zien zitten. Ze kregen vaak zelf ook een glimlach op hun gezicht, en daar doe je het voor.
Wij mensen zien er ook nog eens knapper uit als we een glimlach op ons gezicht hebben, dus..........kleine moeite grote gevolgen, 
een blijere wereld.
Hier moet je toch om lachen of je wilt of niet.
Groetjes, Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten