woensdag 25 oktober 2017

Mijn kerstkaarten................


Gister gezellig bij een oud collega op visite geweest. Ik had voor haar ook nog een deuren schilderij gemaakt, want ze is een groot deuren fan. Toen ik haar ooit vertelde dat ik graag deuren op de kiek zette vertelde ze mij dat zij dit ook deed. We waren beiden zeer verrast want je denkt altijd dat je de enige met zo'n afwijking bent. 
Ze was er heel blij mee.
Gister ook nog even langs de handwerkwinkel geweest voor een bandje voor mijn kerstkaarten.
Ja, daar ben ik al mee bezig...
Ik heb dit gekocht, maar het is eigenlijk niet wat ik wil. Ik heb nu net even op het internet gezocht naar wat ik wel wil en gevonden. Morgen kan ik het al in huis hebben.
Willen jullie een sneak preview zien.....
Taraaaa......
Wat zou het zijn......
misschien is dit plaatje beter.....
Er moet nog wel het een en ander aan gebeuren, dus het is nog in de opbouw fase.
Rest mij nog de spreuk van vandaag.....
Ja dit is er een waar ik wel wat over vertellen kan....
Met de spreuk ben ik het eens, echt helemaal.
Heb ooit ergens gewerkt daar werd de fout terzijde gelegd, er werd niets mee gedaan, het focus lag op de schuldige zoeken van de gemaakte fout. Dat heb ik altijd zo raar gevonden dat ik het later nooit zo heb gedaan.  Zocht wel uit wat er was fout gegaan, zette het recht en dan ging ik eens na wie er verantwoordelijk was geweest. Vaak bleek dan dat degene die het fout had gedaan niet eens goed wist hoe het wel moest. En laten we wel wezen, fouten mogen gemaakt worden, en je leert nog altijd het meest van je eigen fouten. Een betere leerschool is er niet.
Conclusie, het maken van fouten heeft een positief effect, het stimuleert tot nadenken.
Gezellige woensdag,
groetjes, met een glimlach,
Marion.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten