vrijdag 6 oktober 2017

Een greep uit mijn Collen verzameling......

Col D'Izoard.....
Ja, die is hoog, erg hoog, bewondering voor de wielrenners.......
Ook aardig aan de maat, ligt er vlak naast......doen wielrenners vaak op 1 dag, deze 2 grote jongens....
Stond ik ook nog op de grens van de Alpen en de Provence, grappig wel.
Toen wij bij deze col waren was er verse sneeuw gevallen, het was september, dus kun je nagaan hoe gauw het op deze bergen al winter wordt.
Bij deze col geen hoogte bord, jammer voor mij.....
Als je deze dan ziet, dan zijn dat baby colletjes....
Ik heb er nu ook een boek van waar een aantal hoge colls besproken worden en zijn gefotografeerd.
De foto's zijn gemaakt met een drone!! Het is echt een prachtig boek, precies wat voor mij. Nog dank je wel, broertje....
Weet je wat ook leuk is, het volgende plaatje...
Dit zijn openbare toiletten boven op de Alpentoppen. We hebben het op iedere top gezien. Dus wij vrouwen kunnen nu ook even een plasje doen.
Als het op de Alpentoppen kan, kan het toch ook in een stad, een openbaar toilet kan toch niet zo moeilijk zijn.
In Frankrijk en in Engeland trouwens ook, zijn in heel veel plaatsen keurige openbare toiletten. Daar kunnen wij hier nog een voorbeeld aan nemen.
Jammer dat de Europese Unie niet over dit soort dingen gaat, dan zouden ze er al lang staan.

Dit is er ook een in een heel piepklein gehuchtje, schoon, er liggen alleen veel bladeren in door de wind.
Nu de spreuk nog....
Volgens mij ben ik daar druk met bezig........
Ik zeg wel eens tegen mensen die iets later willen gaan doen, doe het nu, want het is nu later, voor je het weet kan het niet meer.
Fijne vrijdag,
groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten