woensdag 11 oktober 2017

De winkel van Dorcas......

Ik wilde graag een nieuwe auto, nee niet voor mezelf maar voor de kleinkinderen, dus.....goede raad is duur ik ben  naar Dorcas gegaan. Ik moest vanmorgen om half 9 bij de kapper zijn in Andijk en dan kan ik dat combineren met een bezoek aan de Dorcas winkel. Vandaar dat jullie vanmorgen geen blogje op het net vonden, maar hier is ie dan.....
En zie een heel wagenpark, een oprijwagen met Ernie aan het stuur, en ook nog een locomotief.
Kijk, hoe leuk is dat?
Maar ik had nog meer.....
Ernie en Bert, die gaan voor een 5 december pakje......
Een heel mooi geborduurd schilderij in de kleuren rood en beige, wel duur € 1,00....Die wordt gesloopt en daar ga ik wat van maken.
3 dozen, waarvan 2 gevuld met naai benodigheden, een soort "schat" voor mij.......
Kijk maar wat er allemaal in zat....

Wat nog meer, ja echt ik had gewoon een geluksdag.....
Ook nog een heel lief koffertje, kan ik altijd wat mee.....
Een mooie oude punnik klos.....
En nog een autospeelbord voor de kleine mannetjes als ze bij oma zijn.
Nou wat een vangst, echt wat is dat toch leuk als je dan zoveel leuke dingen ziet.
De Dorcas winkel is trouwens heel mooi geworden, stijlkamertjes met servies en meubeltjes, een hele aparte afdeling voor kleding, sieraden en schoenen, plus kleedhokjes. Echt ga er ook eens kijken als je in de buurt bent, echt de moeite waard.
Nou dit was het voor vandaag, toch nog een blogje,
groetjes,



3 opmerkingen:

  1. Dorcas komt ook in Hoorn, dat wist je al? Dit najaar, dus of hij is er al, of is er bijna.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles met wieltjes vind Phlynn leuk haha. Dus hij kan lekker los gaan

    BeantwoordenVerwijderen