woensdag 23 augustus 2017

Tropisch warm....


Het wordt vandaag een tropisch warme dag, dus ga naar buiten zorg dat je goed bent ingesmeerd en ga Genieten, wie weet is het de laatste tropische dag van dit jaar....
Ik sta hier op een camping in mijn nieuwe schort van de Deen zegels heerlijk te kokkerellen.
Dit schort is bij thuiskomst uiteraard gewassen, want er zaten natuurlijk vet spatten op....En daar gaat het om, het schort kan niet warm, dus op 60 graden, gewassen worden, hij is gekrompen, ja echt, het is geen gezicht.
Wat te doen, nou simpel, een nieuwe schort maken....
Leuk stofje bij de Kwantum hallen gescoord, wel €1,00 per meter betaald, maar oké dan heb je ook wat, en daar een schort van genaaid. Op de camping vind ik het toch wel prettig om een schort te hebben. Het was wel leuk om te maken, dus wie weet wat er binnenkort nog onder de naaimachine vandaan komt.
Mijn dag draait alweer op volle toeren, kreeg om kwart over zes Phlynn al, zijn mamma moest vroeg werken dus Phlynn bij ons. Ben al in Andijk naar de kapper geweest en heb bij mijn vriendinnen al foto's gebracht, kortom het wordt een heerlijke dag.

De spreuk....
Als je dit leest kan je het geluk dus inderdaad een beetje helpen....
Fijne tropische woensdag, ik ga met Phlynn in de wagen boodschappen doen,
groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten