maandag 21 augustus 2017

Een werkstuk met ..........


Ballonnen!
En niet zo weinig ook...
Gister met deze krans aan het stoeien geweest, er zitten inmiddels 350!!!ballonnen op gespeld, je zou het niet zeggen maar het is echt zo.
Kwam dus tekort, zoals jullie hier kunnen zien. Gelukkig is de gevaarlijke winkel, jullie kennen hem ook, de ACTION, open op zondag dus nog even 200 ballonnen bijgehaald. 
Vandaag ga ik hem afmaken. Ik heb al eens zo'n krans gemaakt voor de kindertjes van mijn oudste dochter, en die hangt ze dan altijd op de voordeur met een brief erachter wie er jarig is en hoe oud die dan wordt. Staat heel jarig!
Dus moest ik er natuurlijk ook een voor de andere dochter haar kindje maken. Deze wordt dus voor Phlynn.
Vandaag is het Lappendag in Hoorn, ik bezoek die dag al jaren niet meer, maar hier in het dorp was het vanmorgen om 5 uur al druk met fietsende vrouwen en auto's die al van start gingen, op naar de Lappendag.
Op die dag is heel Hoorn ontregeld, er heerst chaos en losbandigheid, dus pas op...
Nee hoor zo erg is het niet, voor een heleboel mensen is het een hele gezellige dag.
Bij de spreuk van vandaag moest ik denken aan de 1e keer dat ik mijn pasgeboren baby uit handen gaf....
Volgens mij kennen jullie allemaal dat gevoel....
Het is inderdaad lief hebben en lef hebben.
Gelukkig dat ik beide in huis had want het zijn hele leuke volwassen vrouwen geworden, dank zij mijn handelen...

2 opmerkingen:

  1. Het mooiste is om je pasgeboren baby voor het eerst aan opa en oma te geven 😚

    BeantwoordenVerwijderen