vrijdag 8 februari 2019

Het weekend voor de deur....

Afbeeldingsresultaat voor alles wat je aandacht geeft groeit
Dit is de spreuk van vandaag....
Dus mijn conclusie is.....
Ik ga mijzelf niet veel aandacht geven want dan groei ik en dat wil ik niet!
Toch wel leuk dat er nog een andere kant aan de spreuk zit.
Aandacht is ook iemand iets aanleren, dan groeit er kennis en daar is dan ook toekomst....
Wat gaan we doen met het weekend.....
Eerst ga ik op bezoek bij mijn vriendin Anneke, die heeft een nieuwe heup en revalideert nu in Lindendael in Hoorn. Dat is daar hard werken voor haar, want een nieuwe heup betekent oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Maar goed daarna loopt ze weer als een speer, daar gaan we vanuit.
Zaterdag krijgen wij een oud collega met zijn vrouw op bezoek, en die blijven gezellig bij ons eten.
Eten betekent een lekker recept maken, zin in.
Straks even de boodschapjes doen en dan kan ik met de voorbereiding beginnen.
Ik wens jullie ook een gezellig weekend, groetjes, Marion.


1 opmerking: