woensdag 6 februari 2019

Gewoon een regenachtige woensdag.......

Afbeeldingsresultaat voor regen plaatjes
Dat het vandaag regent biedt perspectief.....Je kan lekker werken aan een quilt, of lekker lezen in dat spannende 7 zussen boek, vlaggetjes naaien {ik moet er nog 80}, mmmmm, ga er even over nadenken.
Ik heb trouwens ook nog een zonnig berichtje...
Wij kregen een krantje in de deur, Winkelen in Medemblik heette het en daar staat een hele leuke aanbieding in.
Wil je ook nog wel eens een tuinbanier gemaakt van een foto van jezelf dan moet je nu actie ondernemen.
Ik heb er 2 jaar terug al een bij dit zelfde bedrijf besteld, was toen ook een aanbieding en ga er nu nog een bestellen. Ze zijn echt heel mooi van kleur en hij blijft ook heel mooi.
Klik maar even op 
Tuinspandoekjes.nl
dan kun je de kosten zien en hoe het moet.
Deze tip was gratis, haha.
Deze actie duurt tot 17 februari, dus.....
Ik heb een leuke foto in gedachten....
Ik denk dat het deze wordt.....Lijkt mij wel leuk in de tuin.

Hebben we ook nog de spreuk...
Afbeeldingsresultaat voor een doel zonder plan is een wens



Maak dus altijd een plan anders blijf je rondrennen en gebeurt er niets!

Fijne woensdag, maak er wat van ook al regent het....

Afbeeldingsresultaat voor regen plaatjes
Ik wens jullie een leuke dag, ik heb al een plan dus mijn doel blijft geen wens...
groetjes, Marion.




1 opmerking: