vrijdag 1 februari 2019

Een winterse Wijdag......

Eerst wil ik even iets zeggen over dit boekje.....
Het is het oefenboekje van mijn kleinzoon Ilay, hij heeft het hier gister laten liggen. Opa en Oma konden zo mooi even kijken hoe het gaat op school. Nou het is een gedreven ventje, dat hebben we wel gezien en hij kan heel netjes schrijven. Zo leuk dat ze binnen een half jaar al kunnen schrijven en lezen.
Maar ik ben ook blij dat hij VEILIG leert lezen, zie logo bovenaan het leesboekje.
Ze zitten dus niet op de fiets terwijl ze lezen, ze lopen ook niet op straat, ze zitten Veilig in de klas.
Nou zie ik wel een krokodil met een brilletje op de kaft staan, en een geit en een kat, zou het daar mee te maken hebben?
Echt, ik vraag mij af wat Veilig hier voor betekenis heeft, weten jullie het?
Maar er is nog wat....
Afbeeldingsresultaat voor arabische tekst
Ik kan dit niet lezen, het spijt me. { Er staat overigens Welterusten}
Nou reageert er om de paar dagen iemand in het Arabisch, dus daarom schrijf ik dit maar in het blogje. Graag dan in het engels reageren dan kan ik er wat mee. Het blijft zo wie zo leuk als mensen reageren op je blog, maar de Arabische taal ben ik helaas niet machtig.
Wat heb ik nog meer te vertellen....
Gister kwam er een busje van DHL met een dikke envelop. Die envelop kwam uit Spanje. In de envelop zaten borduurbladen, franse borduurbladen, en die kun je na bestellen in Spanje. Het zal wel een belasting dingetje zijn dat het bedrijf in Spanje zit.
Wat zat erin....
7 bladen van Creation Point de Croix.
Deze bladen koop ik altijd in Frankrijk en soms bestel ik ze na, vandaar dat ik er 7 kreeg. En er staan toch leuke dingen in........Heerlijk...
Deze had ik ook niet, zomer 2018, ik ging pas weer in augustus naar Frankrijk en toen was deze niet meer te koop.
Nog zo'n leukerd......borduren is toch ook heel leuk om te doen.

Natuurlijk heb ik vandaag ook nog een spreuk....
Ik heb het al vaker gezegd...
Zet je lacher aan want dan zit je gezicht het lekkerst....
Dit doe ik bijna altijd...ben altijd goed gemutst en hou van lachen, en van liefhebben...
Ja, ik ben getrouwd met de liefde van mijn leven, echt ik zou mij geen andere geliefde kunnen voorstellen. Ooit zag ik mijn man, toen ik een keer met mijn vader in de garage was waar hij werkte.
Het klinkt misschien heel raar, maar toen ik hem zag wist ik dat ik met hem ging trouwen, het heeft toen nog wel wat jaartjes geduurd maar het is er toch van gekomen.
Wonderlijk he?
Echt, hij is en blijft de liefde van mijn leven, mijn maatje en ik heb hem LIEF!
Ja, zelfs vanmorgen toen hij al om half 6  met autootjes ging spelen op ons wegennet, zet ik thee en maak z'n broodje en kus hem goede reis. Gewoon omdat ik hem zo liefheb.

Een hele fijne Wijdag, met winterse versiering, doe voorzichtig het kan glad zijn...
groetjes, Marion.





1 opmerking: