maandag 7 augustus 2017

Maandag alweer......

De wandeling al weer gedaan, schoenen liggen al buiten te wachten op de zon. De was hangt al aan de lijn dus ik ben er klaar voor.
Waarvoor......
Vandaag nog een schildersobject, de schuttingdeur. De verf bladdert eraf en aangezien ik nog geen andere deur heb lap ik hem maar op, en dank zij de weersvoorspelling kan ik dat vandaag doen.
Deze spreuk is waar en ik heb het zelfs toegepast....Eten koken....doen wat je moeder je vertelt en het wordt lekker....kleding naaien, eerst op naailes en dan maak je gewoon na wat je ogen hebben gezien...soms pakt het niet goed uit, de maaltijd die je hebt gemaakt is niet lekker, pech gehad, je hebt er wel wat van geleerd. Ook de gemaakte kleding was wel eens niet wat je er van verwacht had, maar toch zaten er leer momenten bij. Ik heb zelfs ooit bij een jasje de midden achter naad doorgeknipt, terwijl ik die aan de stofvouw moest leggen. ik had dus een jasje met een midden achter naad, het is me nooit meer overkomen...leermoment......
En nog steeds leer je bij, nooit te oud om te leren, toch????
2 spannende omnibussen gekregen van mijn nichtje. Zij ruimde heel veel boeken op van haar schoonmoeder en deze had ze op facebook gezet en zo kon je dan wat uitzoeken. SUPERidee.
Wij hebben deze uitgekozen, zorgt voor vele spannende leesuurtjes in de caravan. Mijn lief en ik houden beide van Thrillers, dus succes verzekerd.
Wat kreeg het nichtje van mij...Voor wat, hoort wat.....
een opvouwtasje...
En hij is echt voor haar want haar naam staat erop....
De stof leende zich ervoor en met mijn supernaaimachine heb ik haar naam erop gezet.
Kijk, dat zijn nou van die leuke dingen..
Ik wens jullie een fijne maandag, doe allemaal je ding of niet, dan rust je lekker uit, of je hebt vakantie, ook niet verkeerd, ik ga stoeien met de schutting deur...
groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten