woensdag 16 augustus 2017

40 jaar geleden....Elvis overleden....

Wat ligt hier nou weer op tafel, een rommeltje van lapjes en een jojo maker en  portemonnee beugeltjes......
Ik ga er wat mee doen, morgen resultaat {hoop ik }
Vandaag is het 40 jaar geleden dat Elvis overleed, en ik ben een Elvis fan. Niet heel extreem maar een heleboel nummers van hem vind ik gewoon mooi.
Jailhouse rock, geweldig nummer.... 

Ik heb even een linkje voor jullie erop gezet, echt genieten...
Vandaag hebben ze op radio 10, bij het ochtend programma van Lex Gaarthuis 4 uur lang Elvis muziek. Heerlijk. Je moet wel snel zijn want zijn programma is van 6 tot 10.
En zoveel mensen die gek zijn van Elvis z'n muziek, er is vanavond geloof ik ook nog wat op tv.

Maar goed ik heb ook nog een spreuk...
Dit heb ik heel vaak toegepast....
Behangen, nee dat kon ik niet, maar later wel, gewoon denken dat je het kan, en dan doen. Het gaat de eerste keer heus niet perfect, maar al doende leer je.
Kleding naaien, kon ik niet, wat lessen gevolgd en mijn schoonmoeder gaf heel veel hulp en ik naaide de sterren aan de hemel.....
Koken, ja dat kon ik al snel want mijn moeder was een kookgek, dus ik mocht haar altijd helpen en daar leerde ik heel veel van.
Ooit ook nog met een ingespannen paard gereden met een huifkar. Ik zei gewoon dat we dat wel vaker hadden gedaan. Onze paardengekke dochter was er ook bij dus wat kon er gebeuren...
Gaven ze ons stiekem een heel apart paard mee, hij had z'n bit al uit z'n bek voor we goed op weg waren.
Maar we zijn zonder kleerscheuren weer bij de stal aangekomen en toen kregen we de opmerking dat ze niet hadden gedacht dat het allemaal zo soepel zou verlopen. MMMMMMMM
Conclusie, ik kan ook met aangespannen paard rijden, want dat had ik besloten.

Ik ga vanmiddag High Tea gebruiken, nog voor de verjaardag van vriendin Anneke. Het is haar kado van mijn dochters en ikzelf. 
Lekkerrrrrrr, verheug mij erop.
Fijne dag allemaal,
groetjes,


1 opmerking:

  1. Mijn ouders waren fan van Elvis,zelf ben ik 46 dus ben echt groot geworden met z'n nrs :-)
    Wat mooi dat je de spreuk *ik beluit dat ik het kan* zo heb toegepast en dan zoveel bereikt heb. Bewondering hoor!
    Veel plezier bij de high tea, heerlijk.
    Groetjes Patricia { Freubelmuis}
    Ik heb dat namelijk helemaal niet.

    BeantwoordenVerwijderen