zaterdag 20 mei 2017

We naderen de eindstreep.....

Deze tas staat iedere ochtend klaar voor het Kemar klusteam, want we willen natuurlijk tijdens ons klussen wel een "koppie doen". Het koffiezet apparaat gaat dus iedere dag op reis, heen, en weer terug. Sorry dat ik nu pas weer een blogje schrijf maar ik had de afgelopen dagen het end in de bek, westfries gezegd....
Gister trouwens een flinke stap gezet, ik heb op de 1e verdieping 3 kozijnen en ramen afgeschilderd, 5 deuren met kozijnen afgeschilderd, en 3 cv verwarmingsplaten geschilderd, dus dat was een mega klus. Door deze dingen als doel op vrijdag af te krijgen betekent dat we a.s. dinsdag kunnen verhuizen.....en misschien dan woensdag het restje, dat zal mooi zijn. Marloes heeft zelf haar 2 trappen geschilderd en dat was ook een megaklus, want de 2e trap is open en moet dus aan de boven en de onderkant geschilderd worden. Pappa Kees heeft alle deurklinken en raam uitzetters en stopcontacten weer op z'n plaats bevestigd, dus dat is ook weer klaar.
Vandaag was ik er ook al weer op tijd want ik had mijzelf beloofd dat ik de keuken zou schoonmaken!!!!! Nou dit is ten dele gelukt en weet je waarom niet helemaal, omdat het een hele vieze keuken was, ja dat lezen jullie goed WAS. Ik heb echt met een scheermesje de vieze vette spatten van de kastjes en de keukenwand geschraapt. Nou dat is toch erg, dat er zulke vieze mensen bestaan, en dan ook nog in de keuken, daar komt je voedsel uit!!!! Het ligt aan mij dat ik dit niet snap, ik ben blijkbaar anders opgevoed, gelukkig maar.
Ik was zo aan het soppen dat ik ook nog onder stroom stond, de boel werd te nat, gelukkig niets gebeurd, de aardlekschakelaar sprong eruit.
Morgen mag ik thuis blijven dus dat is lekker, kan ik de was doen, mijn bed verschonen en boodschappen doen. Gelukkig is de supermarkt open op zondag......
Maar er was nog wat te vertellen...
Zie hier het Huswif, hij of zou het een zij zijn, is klaar, kijk maar...
Gister kwam met de post het ooievaar schaartje, dat had ik in zilver besteld want dat staat mooi bij oud wit linnen.
Kan het schaartje worden vastgezet met een strikje, staat leuk en je raakt hem niet kwijt. Nou moet ik alleen nog borduurnaalden met gouden oog kopen en dat doe ik volgende week en dan is mijn kadootje klaar. Nog een paar leuke patroontjes opzoeken en dan kan diegene waar het voor is het kadootje ontvangen. Zal mij benieuwen wat ze er van vindt.....
Nou en zo was mijn week toch weer om gevlogen en de volgende week zal ook wel snel gaan met zo'n verhuizing in het vooruitzicht, zo zie je maar weer alles komt toch weer op z'n pootjes terecht.
Nog even doorwerken en dan zit Marloes met Phlynn heerlijk relaxed op de bank te genieten van haar eigen huis, hoe mooi is dat?
Wens jullie een leuke zondag met ZON, dat hebben ze beloofd.
groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten