maandag 24 oktober 2016

Pompoenentijd.............

Vorig jaar deze leuke pompoen gemaakt op de regiodag van het quiltgilde. Dus deze weer leuk neergezet als decoratie.
Hier met een geborduurd segment, en ik heb er ook nog een leuke bel bij gekregen.
Nou had ik de Simply Vintage in handen en daar staan ook leuke pompoenen in, kijk maar even mee...
Met z'n allen in een mandje...
Lekkere uitgezakte pompoen
Lange deftige dunne pompoen

En een keurige ronde pompoen
Ze zijn alle drie in crazy patchwork gemaakt, ook wel leuk met die siersteken, en je kan de kleuren doen zoals je zelf wilt.
Dus kijk maar even in de Simply Vintage
Een mooi blad met vaak hele leuke dingen.
Goed, ik wens jullie een gezellige maandag, ik ga even mijn huis poetsen en stofzuigen.
groetjes,









Geen opmerkingen:

Een reactie posten