maandag 12 maart 2018

Even een update van het Rozentasje......

Kijk hoe ik vorder, het gaat niet snel maar het wordt wel heel mooi. {Vind ik zelf}
Nu ben ik op het punt aangekomen dat ik verschillende randen moet borduren van rechts naar links, ja, zo doe ik het, sommigen doen het van links naar rechts.
Als je wil zien hoe het uiteindelijk wordt moet je even op de volgende site kijken, daar staan er heel veel.
Dan kijk je op fotogalerie rozentasje, echt heel leuk om te zien hoeveel verschillende kleuren er zijn gebruikt.
Ik zou gister een rand afmaken maar de dag verliep weer heel anders dan ik mij had voorgesteld, geeft niks, tijd heb ik genoeg en het is geen haastklus.

Ik heb natuurlijk ook nog een spreuk voor vandaag....
Ja, deze tekst moet iedereen goed lezen.....
In de kranten lees ik dat de werkloosheid daalt !!!!!!
Heel bijzonder.....
Ook lees ik dat er tekort is aan goed personeel, ook heel bijzonder...
Ik, en met mij heel veel leeftijdsgenoten, dan bedoel ik mensen boven de 50, zijn al geruime tijd op zoek naar een baan, maar krijgen die niet omdat ze te oud zijn.
"U past niet in het profiel" { hoe ziet uw profiel eruit en wat weet u van mijn profiel}
"U bent over gekwalificeerd" {Wat weet u van mijn kwaliteiten}
Het is zo jammer dat er heel veel kwaliteiten en ervaring nu gewoon door het putje spoelt.
Ik zou nog zo veel voor de maatschappij kunnen betekenen.
Nee, niet alleen op vrijwillige basis, er moet en mag gewoon geld tegenover staan. 
"Wordt maar vrijwilliger is mij te makkelijk, alle banen die in de zorg verdwenen zijn, zijn bijna allemaal opgevuld door vrijwilligers!
Dat Is FOUT.
Goede vrachtwagen chauffeurs zijn er ook niet, wordt er gezegd...
Dat is niet waar, ze zijn er wel, heel veel...
Helaas nemen de werkgevers van transportbedrijven liever Poolse chauffeurs aan, want die zijn goedkoper.
Onze mannen moeten allerlei diploma's halen, die kosten geld, en Poolse mannen kopen deze papieren. Raar toch dat ze zoveel ellende op de weg veroorzaken, en deze Poolse mannen worden eigenlijk onder betaald. Zij klagen niet want in Polen is een Euro meer waard dan hier. 
KROM!
Zo dat lucht op....
Sorry moest het even kwijt.....
Fijne dag, ja die heb ik evengoed wel, even aan het werk en dan stoeien met de heksen quilt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten