dinsdag 27 maart 2018

Een relax dagje.....

Waar gaan we naar toe vraagt Phlynn zich af....
Opa en Oma in mamma's auto, dat is bijzonder.
We gingen even lammetjes kijken en aaien....dacht ik, mmmmm
Ik had in ons dorpsblad gelezen over lammetjes aaien vlakbij ons en daar gingen we heen, ik had alleen niet goed op de datum gelet, het is pas 31 maart, we waren een week te vroeg.
De boer en de boerin vonden het wel vermakelijk en we mochten evengoed alvast even in de stal kijken. 
Er was maar 1 lammetje en die was van januari, dus al groot.
Volgende week brengen ze van een ander locatie meer lammetjes naar de boerderij.
Het lam vond het wel gezellig, hij durfde best wel aan je hand te snuffelen...
Maar het leukste was dit knuffelvarken, ja echt, ze wilde zo graag knuffelen, ze klom helemaal op het hek. Als je haar aaide begon ze bijna net te spinnen als een kat...
Dat kleine ventje dat is wel heel interessant.....En Phlynn vond het allemaal leuk, en wij ook.
Dus als jullie mij zaterdag 31 maart zoeken dan ben ik lammetjes kijken, bij boer Schipper in Wadway.
Vandaag ga ik ook wat leuks doen.
Vandaag is de winkel van Steekjes & Kruisjes open, dus gaan Anneke en ik met onze mannen naar Huizen, wij naar het winkeltje en de mannen de hei op met de honden. Goeie verdeling, toch?
Hier een linkje van het winkeltje, ze heeft ook een webwinkel, dus wie van borduren houdt kan even kijken.

https://www.ateliersteekjesenkruisjes.nl/

Als we uit-gewinkeld en gewandeld zijn gaan we lunchen bij de Witte Bergen, hoe leuk kan het zijn.
Volgens mij heb ik vandaag een topdag.
Andere mensen gaan naar een Spa, dit is mijn relaxmoment.
Heb ik natuurlijk ook nog een spreuk, nou deze slaat ook wel op de quilters onder ons....
Wij hebben toch ook nooit rommel liggen, er liggen dan toch goede ideeën te wachten op uitvoering..
Mijn dochters zeggen ook wel eens dat je nog weet waar alles ligt en waar je mee bezig bent...
Fijne dag allemaal,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten