maandag 15 mei 2017

Een Huswif.....

Bij de laatste regiodag van het quiltersgilde, maakten wij een Huswif.....
Wat is een Huswif, wel dat is een mapje/tasje waar je naai benodigdheden in kunt bewaren en/of meenemen.
Ik vond dat zo leuk, dat ik er nog een aan het maken ben.
Dit is de mijne van de regiodag, die is nog niet af, maar dat komt wel.
Ik had nog een oud kussensloop met zo'n geborduurd patroon erin, die heb ik gesloopt en dat wordt de voorkant van het Huswif.
Er komt ook een borduurtje voorop, dat heb ik gister tussen de bedrijven door nog even gemaakt, wel leuk wit op wit...
Ja, ik dacht wit lakenkatoen, dan ook een wit borduurtje, en binnen in ga ik gebruik maken van de knooprand van het kussensloop...
Dit wordt dus de rand met de vakjes, lijkt mij heel apart. Jullie komen het te zien als het af is, en 1 ding verklap ik vast, het wordt een cadeau voor een heel speciaal iemand.
Vandaag heb ik natuurlijk het klusteam weer op gang geholpen, daarover morgen meer...
groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten