zondag 20 november 2016

Nog een toevoeging aan de quilt..............


Gister nog 12 jojo's bijgemaakt voor op de quilt.
De boven en de onderrand zijn die leuke stof met parfumflessen, maar hoe ging ik die verbinden? Heb allerlei dingen overdacht en ineens dacht ik, nee dat wordt het allemaal niet, ik ga 12 jojo's maken en die zet ik erop dan is het een geheel. En zo geschiedde.
Ik heb 12 dezelfde gemaakt omdat ik dat mooi tussen de flessen vond passen. Ik heb ze wel weer met de naaimachine vastgezet.
Ik denk dan maar aan mijn vriendin Greet, die echt een naaimachine tijger is, alles wat je op de machine kan doen moet je gewoon doen, anders is het zonde van de tijd. Ze heeft helemaal gelijk.
 Morgen ga ik de applicatie erop maken met fliesofix, dus daar ben ik dan druk mee.
Straks ga ik verder met de voorbereiding van mijn etentje met vrienden, dat is vanmiddag, dus dat wordt gezellig.
Het wordt nog spannend hoe het hoofdgerecht zal uitpakken maar dat vertel ik jullie allemaal morgen.
Ook al stormt het buiten, maak het binnen gezellig, dat gaan wij ook doen.
Fijne zondag,
groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten