donderdag 23 juni 2016

Aanbieding van de Super U.....

Vandaag eerst naar Fontaine de Vaucluse geweest. Daar hebben we wat rondgekeken en wat foto's gemaakt. Er staat daar een heeeeeel oud kerkje. Het is namelijk ook een heeeel oud dorpje, echt Provençaals. Op het pleintje staan oude, ja echt stokoude peperbomen, kenmerkend voor de Provence. Er staat er een die heeft een stam die moetje volgens mij met vijf man omvatten.
Ook de rivier de Sorgue laat zich in dit dorpje zien en horen. Er staan hele oude waterraderen, die nu geen functie meer hebben, maar vroeger energie hebben opgewekt voor industrie, ik denk textielindustrie.
Ook nog samen koffie gedronken, une grand café au lait, heerlijk.
Daarna gingen we nog even naar het winkelcentrum waar ik een afspraak heb gemaakt met de kapper voor morgen. Lekker mijn haar knippen, het groeit als kool met dit warme weer, en ik heb de hele tijd het gevoel alsof ik een mutsje op heb.
In dat winkelcentrum is uiteraard een supermarkt, hier is hij van de Super U. Daar hebben ze op dit moment een aanbieding van Birckenstock slippers.
Hele hippe van volledig kunststof in allerlei kleuren, die heb ik gescoord. Natuurlijk nam ik rood, mijn favoriete kleur.
Ik heb geprobeerd om er foto's bij te zetten, helaas niet gelukt.
Nog even dit, met mijn vriendin Anneke gaat het de goeie kant uit, heb haar vanmorgen gesproken en ze klonk optimistisch.
Vandaag mocht ze proberen te staan op haar been, dus ik hoor morgen hoe en wat.
Dit was het weer,
Groetjes,
MARION

Geen opmerkingen:

Een reactie posten