maandag 7 maart 2016

Mijn vriendinnen uit Andijk............





We beginnen even met een plaatje van de stad Hoorn, de Hoofdtoren op de kop van de haven.
Ik ben wat foto's aan het maken van typische West-friese gebouwen voor buitenlandse en Hoornse vrienden.
Gister waren mijn vriendinnen te gast met hun mannen. Heerlijk gegeten en weer erg gelachen.
Willen jullie weten wat ik gemaakt had?..........
Vooraf een salade met gerookte kip en pesto-yoghurtsaus.
[het recept kun je vinden op Smulweb]
Hoofdgerecht was Mozzarella beef florentine [ spinazie ovenschotel]
het recept is wederom te vinden op Smulweb
en als toetje een Brown Betty
[recept 24 kitchen ]
Waar het internet al niet goed voor is, en heel gemakkelijk.
Ze hebben gesmuld.
Na het eten hebben we nog even besproken waar onze zomer vriendinnen tour in augustus dit jaar naar toe gaat.
Ik mag het organiseren, dus het wordt in de buurt van Wognum, Hoorn,Zwaag,Nibbixwoud, een leuke uitdaging.
Ze gingen ook nog bepakt en bezakt naar huis, want ik ben aan het opruimen.
Een grote stapel bladen uit 1999!!!!
Betsy nam deze 2 stapels mee
Wout had hier wel zin in
En Ria ging van Frankrijk dromen.
Ik ben er van af, ruimt lekker op en ik hou hun lekker van de straat.
*****
Ik wilde nog even iemand bedanken, de maakster van het blog Huismuzz heeft mijn blog op haar blog gezet. Dank je wel, zo krijg ik nog meer lezers, gezellig.
Het blog Huismuzz vinden jullie aan de rechterkant op mijn blog, heel leuk om even te kijken.
Maak wat van de maandag,
groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten