zondag 21 februari 2016

Voorjaar??????? volgens mij Herfst..........

We beginnen toch maar met een bosje voorjaar. Deze koop ik hier op het dorp, ze zijn een beetje krom, maar ze staan wel een week, beste tulpen.
Ik hoorde van iemand dat je lauw water en een schep suiker en een drupje bleekwater?! in de vaas moet doen, wel het resultaat mag er zijn.
De borduurtas voor mijn vriendin is af!!
Wat je al niet kunt maken van een oude franse theedoek. Er staan rechts boven ook nog initialen op geborduurd. Ik heb ook een borduurschaartje voor haar gekocht, en daar een fopje aan gemaakt van de restjes van de theedoek.
Het enige makke is dat de theedoek nogal scheef is, dus het tasje ook een beetje, maar dat is natuurlijk charmant [zeggen we dan ]
4 "gouden"naalden ook nog gekocht, die borduren zo lekker. In de tas een soort naaldenhoudertje genaaid en daar zitten ze in gestoken.
En ook nog de gewenste kleuren rood en blauw. Aan de striklus kun je zien hoe oud ze wordt.
In dit jaar worden veel van mijn vriendinnen 60. Mooi om het te worden.
Geniet van deze herfstdag, hopenlijk de laatste...
Groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten