maandag 25 januari 2016

Stamppotten zondag....................



Kijk de tafel mooi gedekt, dit keer bij Marlie, het zou eigenlijk bij mij zijn maar vanwege de duimsores was het bij Marlie. Lief hoor.
Onder ieder bord lag zo'n mooie placemat, gemaakt door haar schoonzus uit Zwitserland. Mooi gedaan hé, en zo netjes.
We kregen eerst een heerlijk glaasje Boerenjongens, lekker ouderwets. Zaten we daar lekker te lepelen.
Daarna een heerlijke tomatensoep, met room en basilicum.
De soep op,
 en toen kwamen de stamppotten, zuurkool, boerenkool en hutspot. Rookworst en spekjes en een heerlijk plak gehakt van een gehaktbroodje. Zooo lekker! Ja, Marlie kan lekker koken.
 Kijk ons mooi zitten.

Het was gezellig, het was lekker, en we hebben elkaar weer lekker uitgebreid gesproken.
Ik had nog een kleinigheidje voor Marlie meegenomen. Het is een klein dienblaadje en daar heb ik een foto van een poort ornament uit Frankrijk in gedaan. Het resultaat is leuk geworden.
Ik maak altijd foto's van dat soort dingen.
Ze vond het heel leuk.
Wel, het is weer een gewone maandag, geniet ervan, ik in ieder geval wel.
groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten