donderdag 21 mei 2015

ex eiland Walcheren...............

Vorige week was ik even op het eiland Walcheren in de provincie Zeeland. Ik was nog nooit in Zeeland geweest. Het trok mij niet, dacht aan de Wieringermeerpolder als ik iemand over Zeeland hoorde praten. 
Nou het is er toch wel anders dan ik dacht. Op Walcheren heb je hele leuke plaatsjes, Veere,Middelburg,Zoutelande,Renesse enz. Nou fietsen wij niet vanwege de hond, maar al die plaatsjes zijn op de fiets te bereiken. Het ligt allemaal dicht bij elkaar.
Wat ik vooral wilde fotograveren waren de paalhoofden in het water, kenmerkend voor Zeeland. Op het strand van Zoutelande, het enige zuidstrand van Nederland, was dit zo gedaan. En een mooi schoon strand, en een leuke wandelroute langs het strand, echt top.


Silka is daar uiteindelijk tot zijn buik in het water geweest. Ze was eerst heel bang van de aanrollende golven. [ Het is een bange muts ] Ze genoot ook van de weidsheid van het strand. Leuk was het daar.
Vandaag hebben wij de kleintjes weer, het weer is goed, dus lekker buiten.
Fijne donderdag, groetjes Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten