zondag 20 januari 2019

Zondag, met zon en sterren.....

Het gaat de goede kant op.....het schaatsmeisje doet goed haar best, het vriest al 3 nachten achter elkaar. Vanmorgen om 8 uur vroor het hier 4.9 graden, dus dat was best pittig. Overal in de sloten lag ijs en hier en daar zelfs heel mooi ijs. Wie weet gaat het toch nog lukken.
Vandaag hebben we in ieder geval heerlijk zonnig, fris weer.
Wat staat er bij ons op het programma....
Wel het is ook een zondag met sterren, waarom????
Wij gaan straks lekker brunchen bij vd Valk in Hoorn.


    
         We gaan brunchen met mijn vriendinnen Betsy en Ria en hun echtgenoten mogen ook mee. Zo gezellig altijd, lekker kletsen en dan ook nog eens heerlijk eten. Zin in.
Kijk ons hier zitten,  zonder onze mannen, aan een heerlijke lunch tijdens onze fietstocht afgelopen zomer. Ja, we houden er wel van om onze mondjes te vullen, we blijven ook wat langer zitten meestal omdat we ook zulke kletskousen zijn. {grapje}
Wat ik nog even wilde vertellen is het volgende...
Gister mijn kroketten gemaakt, jongste dochter kwam bij ons lunchen en die vond ze heerlijk. Uit het recept van Binnenste Buiten kon ik er inderdaad 12 maken, dus de rest ligt nu in de vriezer. Zo en af toe is dat lekker bij een zaterdagse lunch.
Ik heb nog wel de spreuk van gister...
Ja het is weer een waarheid als een koe....rare uitspraak overigens, maar toch....
Komt de buurvrouw zomaar aan de deur met de vraag of ik wel eens naar de film ga, ja zeg ik, kreeg ik gewoon 2 kaartjes die had zij gewonnen bij de postcode loterij, wij blij mee. Dat was dus zo'n onverwacht kadootje.
Fijne zonnige zondag allemaal,
groetjes, Marion.   

1 opmerking: