woensdag 30 mei 2018

Mijn tuinbanner hangt.......eindelijk......

Dit is mijn tuinbanner, het wijnkasteel van het plaatsje Aloxe Corton in de Bourgogne...
En zo hangt hij nu in mijn tuin....
Ik heb nu een soort van raam waardoor ik mijzelf even in de Bourgogne waan...
Maar ik denk dat ik er nog wel eens een laat maken, voorbeelden genoeg...
En dan liefst zo groot als een deur normaal is, zo groot moet dan ook de banner worden....
Of deze....bijzonder dat ik dit jaar een aantal "witte"deuren heb gevonden....
Deze heeft karakter....
Maar samen met een kleintje is ie ook leuk....
Beiden op dezelfde plek een restauratie, wat is er gebeurd????
Dat zullen wij nooit weten, jammer.....
Tijdje terug had ik toch een theezakjes spreuk laten zien, nou vanmorgen had ik er een die ik bijzonder vond, ik deel hem even met jullie...
In een woord, zonder nadenken, Mijn MOEDER....
Echt daar heb ik zoveel van geleerd, zowel negatief als positief. Alles was natuurlijk niet zaligmakend, dus dingen die ik niet leuk vond heb ik later anders gedaan. 
Toch wel eens leuk om over na te denken.....

Maar ik heb ook de bekende dagelijkse spreuk nog voor jullie:
Waar he, als je het nu niet doet hoeft het niet meer. En deze spreuk geldt voor jong en oud, NU is het moment. Ik leef en geniet per dag van een heleboel dingen, o.a. van deze blogjes schrijven, voor mij is dat ook leven.
Fijne dag, beetje plakkerig denk ik...
Ga maar gauw mijn werkjes doen, dan ben ik op tijd klaar.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten