donderdag 21 december 2017

Een verhaaltje over de spreuk......

Ik wil altijd met een foto beginnen....
Vond nog een Enkhuizer deur, gekiekt in augustus.....
Ik wilde jullie even vertellen wie er achter de spreuken zit van de Klaver Giant groep.
6 december stond er namelijk een stukje in onze krant over de spreuken, helaas deed mijn vinger toen nog niet mee, dus heb ik het bewaard en ga het jullie nu vertellen.
Ineke, jij als fan let op......

Afscheid nemen is niet loslaten, het is een andere manier van vasthouden...

Met deze woorden eindigde de afscheidsviering van Piet Klaver uit Obdam. Zijn zoon leidt het bedrijf en die heeft een dochter, Sophie, en deze Sophie maakt samen met haar collega Shanon deze dagelijkse spreuken.
Ze halen hun inspiratie van straatpraat,liedjes,boekjes, en internet. Nou hoe leuk is dat, iedereen kent het bedrijf inmiddels van de spreuken.
Nu weten jullie allemaal wie erachter zitten.
Ik heb natuurlijk ook weer een spreuk voor vandaag
Deze spreuk heeft zelfs een kerstlading, leuk in deze dagen....
Het is wel weer een krachtige spreuk, misschien hebben sommige mensen er toch wel houvast aan..

Ik wens jullie een leuke dag, het is wel druilerig en mistig, maar dat mag de pret niet drukken.
Zet je gezellige gezicht op vandaag, want jullie weten het,
met een glimlach zit je gezicht het lekkerst.
Nog een kerstplaatje tot slot,
groetjes, Marion.

1 opmerking:

  1. Geweldige spreuken, leuk om jou mening en jou visie erbij te lezen.
    Fijne kerstdagen

    BeantwoordenVerwijderen