zaterdag 23 december 2017

Druk?? Nee hoor, valt wel mee......

Deze dagen denk ik altijd terug aan mijn werkende jaren bij een warme bakker.....Daar had je het toch druk!!!! Rijen wachtende mensen, ja zelfs buiten......De mensen kochten echt vaak veel te veel, het kon niet gek genoeg. Het was overigens altijd heel gezellig zo met elkaar de drukte weg werken, we hadden onder elkaar erg veel lol, en dat was ook wat waard. Heb nog steeds contact met een aantal collega's, sommigen van hen werken nog steeds bij die bakker, die hebben het dus ook nog steeds druk, deze dagen.
Bij ons is het lekker relaxed, vooral dit jaar, vanwege mijn vingergedoe.
Mijn lief en ik zijn met z'n tweeën, dus het diner is niet heel groots dit jaar. Ik heb het zo bedacht dat ik het zelf allemaal aan kan.
1e Kerstdag eten wij een Wagyu biefstuk, en 2e kerstdag een lams stoofschotel uit de oven. Nou dat moet lukken. Verder hebben we de oppas op kleine Phlynn, want zijn mamma moet met kerst werken en de gastouders zijn met vakantie, dus Phlynn is ons kerstkind dit jaar, gezellig...
Vandaag is hij er ook, tot half 4....
Kijk hij gaat zo staan, bij opa, knap hoor.....
Natuurlijk is er ook nog een spreuk....
Het is een kerstborrel gelinkte spreuk.....en wat dachten jullie van de nieuwjaarswensen? Was ook vaak wel moeilijk met zoenende mannen die juist wilden zoenen. Ooit nog eens woorden gehad met zo'n collega, hij kon mij en mijn collega niet zoenen omdat we een hand gaven met een gestrekte arm, eigenlijk gênant, maar ja wat moet je....
Nou ik hoop dat jullie geen last hebben van kerst stress, blijf lachen, want dan zit je gezicht het lekkerst,
groetjes, Marion.



2 opmerkingen: