dinsdag 26 december 2017

2e Kerstdag.....

Hebben jullie allemaal genoten van de Kerstdis...
Wij wel, het was een heerlijke maaltijd.
We hadden Wagyu kogelbiefstuk, met ratte aardappeltjes, { dit zijn paarse aardappeltjes met een truffelsmaak} en heerlijke gestoofde witlof a la Joop Braakhekke.
Als toetje een crème brûlée, en onze kerstgast had zijn eigen maaltijd mee, en ook zijn eigen drinken.
Wij dronken er een heerlijke Morgon bij, die wij in september in Fleurie hadden gekocht.
I
Kijk hem zitten, gezellig bij ons met z'n eigen wijntje....

Ik laat jullie ook nog even mijn geborduurde kadootje zien dat ik voor vriendin Betsy had gemaakt.

Mijn vriendin heeft haar hele huis prachtig "wit"versierd, dus vandaar het kleurgebruik.
Zij vond het een heel leuk Xmas kadootje....
En ik vond het leuk om te maken, en het ging ook nog met mijn vinger...Top...
Jullie allen vandaag ook nog een gezellige dag,
groetjes, Marion.


2 opmerkingen: