donderdag 28 september 2017

Une arc en ciel tout......Een volledige regenboog.....

Dinsdagmiddag om 3 uur kregen wij wat spatten regen en binnen 5 minuten hadden we een plensbui van jewelste. Het zag "wit"van het water.......en het stroomde allemaal onder mijn buitentapijt......
Gister scheen weer de zon, dus alles in de zonnedroger......
Vanmorgen was het ook heel mooi buiten....
Zo kwam de zon op.....met wat mistflarden, sprookjesachtig....
Heel bijzonder gezicht, en het veranderde constant. Terwijl ik met mijn Silka liep regende het zelfs een beetje, kippenkermis......kermesse des poulettes..... Dit zei ik dus tegen mijn franse vriendin en die moest er erg om lachen, de uitdrukking is hier niet bekend, grappig toch....
Maar toen kwam de verrassing.....
Een totale regenboog.
Op mijn trouwdag zei de trouwambtenaar dat ik daar ooit een pot met goud zou vinden......
aan het einde van de regenboog....
Die pot met goud heb ik al jaren, dus ik zoek niet meer.
Wat kan de natuur toch mooi zijn, als je het wil zien.
Tot slot nog een deurtje, sorry hoor......
Zo, nu ga ik even het dorp in met de fiets, wat leuke plaatjes kieken, heb er nooit genoeg.
fijne donderdag,
groetjes,





1 opmerking: