zaterdag 9 september 2017

Even onvindbaar op het net..........

Waar ben ik?.....Ik ben in La Roche-de-Rame.....Waar is dat? Dit plaatsje is heel klein en ligt vlakbij Briancon in de zuidelijke hoge Alpen vlakbij Italië. Ik zeg met recht de hoge Alpen want ze zijn hier echt HOOG!
Het is hier echt magnifiek met al die bergen om je heen. Mijn lief en ik zijn echt liefhebbers van de hoge bergen. Zoals jullie al wel eens gelezen hebben op dit blog spaar ik Colls, nou hier kun je je lol op. 
Deze gister gereden, nee niet met de fiets maar met de auto, zien jullie hoe hoog...... Er is hier een rivier, en als je de route volgt van de rivier kom je 7!! colls tegen, dus nog veel werk aan de winkel, leuk hoor.
Natuurlijk hebben wij er nog al een paar gedaan, zo bijna iedere dag wel een. Ook de Col dÍzoard, daar was op 20 juli de Tour de france. Daar hebben de renners echt moeten zwoegen, wat een Berg!!!! en de finish was boven op de top.
Ik schrijf dit blog op het terras van de camping, WIFI is hier nog niet zo gebruikelijk als bij ons, dus vandaar dat het even duurde.
Hier nog een bergen plaatje...
Zo mooi, door het mooie weer is de achtergrond wat wazig, hoe waziger hoe beter het weer in de bergen. Echt we treffen het nog toe.
Gisteravond hadden wij nog weer even een akkefietje met onze Silka, jullie wel bekend.
Kijk haar hier zitten....
Liep lekker met mijn lief te wandelen, mocht ook lekker los bij een meer, gaat af en toe zwemmen en dacht gisteravond, bekijk het maar, ik doe mijn eigen ding.
Mijn lief hem natuurlijk lokken, hielp niet, boos worden, hielp niet, wat lekkers geven, ja dat wou ze wel maar ze was slimmer dan mijn lief, pakte het snoep en stoof weer weg...Ergelijk..
Maar mijn lief is ook niet voor 1 gat te vangen, en wist Silka op te sluiten op het kerkhof en ging mij halen, misschien dat ik kon helpen.
Nou is de muur om het kerkhof hier niet hoog, ongeveer 1.50 m. Jullie snappen het al, Kees was bij de caravan en Silka ook, gewoon over de muur gesprongen.
Uiteindelijk kwam het lellelbel om half elf!!! eindelijk in de caravan.
Conclusie....de rest van de vakantie niet meer los.
Goed jullie weten weer wat, ik heb jullie weer even bijgepraat,
Ik heb zelfs nog een spreuk, het is een oude en gemaakt van een telefoonfoto.
Ik volg echt het pad van mijn dromen, vooral op dit moment.
Gezellig weekend, en wie weet tot gauw.
groetjes,

















2 opmerkingen:

  1. Hè hè eindelijk weer een blogje, ik had al afkickverschijnselen! Stoute stoute Silka!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik heb ook al steeds gekeken of er wat nieuws te lezen was. Mooie plek waar jullie nu zijn zeg. En die Silka. Wat is het toch een boef pfff

    BeantwoordenVerwijderen