donderdag 16 februari 2017

Oppassen en verslapen...........




Kijk daar is Phlynn weer, hij was nog een nachtje bij ons. Gisteravond had hij wat last van buikkrampjes, maar de nacht heeft hij heerlijk geslapen. Hij was zo zoet dat wij, opa en oma, niets meer hebben gehoord. Zijn mamma kwam hem vanmorgen om kwart over 7 halen en wat denk je???
Ja, alles sliep nog......
Kijk, dat heb je met pensionado's, die hoeven niks meer en dan verslapen ze zich.
Goed hij is nu naar de opvang en alles loopt weer op rolletjes. Heb de hond alweer uitgelaten in het park, al z'n vrienden waren aanwezig en mijn wandelvriendinnen dus ook, gezellig. Vandaag hebben we weer onze kleindochter...
Samen met de hond een heerlijk stel. Deze twee houden alles in de gaten en corrigeren elkaar, dat is nog het leukst. Ze spelen ook met elkaar, maken samen een puzzel en Silka vreet dan gauw een puzzelstuk op, ja zo gaat dat.
Kijk, hoe mooi deze tulpen...
Gekregen van m'n oudste dochter en zijn precies zo gegaan zoals ik het mooi vindt. Nu schijnt dat een afwijking te zijn hoor ik om mij heen. Ik wil niet dat tulpen zo recht op staan, ze moeten een beetje hangen dat vind ik het mooist, en dat deden deze, Geweldig.
Ook de kleur is heel mooi, ik heb van deze bos genoten.
Goed ik wens jullie een fijne donderdag,
groetjes,.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten