woensdag 22 februari 2017

Geboorte popje 2........

Gister deze ACTION man in het zonnetje gezet. Er is namelijk een besloten facebookgroep met maaksels van de ACTION en daar heb ik wat foto's geplaatst van onze vriend Evert. Hij heeft heel veel reacties gekregen. Veel vrouwen zullen voortaan naar hem zwaaien en er waren er ook bij die wel eens in de laadruimte zouden willen kijken. Evert krijgt het nog druk, zo denken z'n collega's.
Hij verdiende het gewoon om even deze aandacht van heel vrouwen te krijgen die met smart wachten op aanvoer van hobby spullen....
Verder heb ik ook nog even aan popje 2 gewerkt, de geboorte is aanstaande.....kijk maar...
Alleen het hoofd moet nog, vanavond gaan we weer verder.
Ook nog even gezocht naar voorjaarswerkjes, en gevonden.
Ik had er ook nog een van vorig jaar, die moet ik dus nog maken, en die is wel leuk. Het wordt omrand met een leuk stofje......
Zoveel borduurwerk is het niet, dus ga er van de week aan beginnen.
Het wordt een klein quiltje....
Kijk alles zit erbij, dus ik kan het zo afmaken. Nou dat wordt een leuk voorjaars-borduurtje.
Vorige week ook nog een werkje gekocht bij Steekjes & Kruisjes, deze....
Het is ook een kant en klaar pakketje, alles zit erbij, ook zo lekker voorjaar...
*****
Oudste dochter kwam gister koffie drinken en had kleine man mee. Ischa, die de ziekte COELIAKI heeft. Het gaat heel goed met hem sinds ze weten wat hij heeft. Donderdag komt hij weer een dagje bij ons dus ze kwam zijn doos met etenswaren brengen.
Allemaal dingetjes alleen voor Ischa. Het brood heb ik ook al, dat ligt in de vriezer. Rijstwafels verslindt hij op dit moment want het ventje heeft de hele dag HONGER, en dat is niet zo vreemd, want hij was heel erg afgevallen.
We moeten wel alles streng gescheiden houden, zijn bord,bestek en wat hij eet, want met het mes van mijn brood kan hij al besmet worden en de hele dag buikpijn hebben.
We gaan goed ons best doen omdat te voorkomen.
Wel het stormt en het regent, dus een echte binnenblijfdag. 
Maak er wat van, ik ga eerst in huis aan het soppen dan mag ik vanmiddag weer leuke dingen doen.
groetjes,






Geen opmerkingen:

Een reactie posten