zondag 26 februari 2017

Carnaval.......

Dit vind ik nou de mooiste carnavals foto van 2017! Vanmiddag is er hier in Zwaag een grootse optocht vanwege het carnaval. En met groot bedoel ik echt groot. Zwaag doet echt niet onder voor beneden de grote rivieren, echt niet....
Maar alle gekheid op een stokje, we hadden een gezellige zaterdagavond, mijn vriendinnen met hun mannen waren er gezellig en ook was kleine Phlynn hier weer voor een nachtje.
Zijn mamma moet 2 nachtjes werken en dan slaapt hij bij ons. Nou ja slapen.....Hij vond het wel gezellig met de visite erbij. Na zijn laatste voeding ging hij wel lekker slapen en heeft de hele nacht gepit tot vanmorgen 7 uur, toen kwam z'n mamma hem weer halen.
Kreeg trouwens nog een paar leuke en lekkere dingen van de visite...
Die lapjes zijn leuk, die komen van DORCAS-Andijk. Ik heb al wel eens over DORCAS verteld.
Nou daar kun je dus als quiltster ook terecht. Ze verkopen ook kant en allerlei band, ga maar eens kijken als je in de buurt bent. Kijk eerst wel even op hun site voor de openingstijden.
Ik hou van rozen en rozenstofjes, dus deze is heel fijntjes en precies wat ik leuk vind,
en deze is ook leuk....
Zie dat klerenlijntje, schattig toch, daar maken we wel weer wat mee.....
Verder lezen mijn vriendinnen veel en ik ben dan een soort van bibliotheek. Ik krijg via nicht Gerie weer boeken aangeleverd en die ik wil houden pik ik eruit en hun nemen dan weer boeken mee.
Kijk wij zijn onze eigen recyclingcentrale, en het werkt perfect.
Ik wens jullie een leuke zondag, alleen het weer zal niet zo meewerken, maar goed dan binnen maar wat leuks doen.
Ik kan gaan lezen met thee en chocolade dat zien jullie wel, maar het wordt denk ik een borduurtje van het lammetje...
Voor de optocht kijkers, veel kijkplezier gewenst en de carnavalsvierders, kijk niet te diep in het glaasje.....
groetjes,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten