woensdag 2 november 2016

De top zit in elkaar...........

Kijk, de top zit in elkaar, nu de vulling erachter en de achterkant, dan kan het quilten beginnen. Ik heb al nagedacht hoe ik het ga doen, ik moet 70 jojo's maken en nog een applicatie plaatje, maar dat laat ik niet zien. De quilt is immers een verrassing.
Gister middag kon ik lekker doorwerken, dus vandaar dit resultaat.

Deze stof komt aan de achterkant, is van IKEA. Vorige week was ik daar en heb toen deze lap gevonden. Daar hebben ze toch echt wel leuke stoffen.
's Avonds ga ik nu jojo's maken, lekker bij de tv, dat gaat prima.
Het is nu buiten echt herfst aan het worden, dus geniet binnen van alle leuke dingen.
Lees lekker een boek met een kopje thee, en natuurlijk mag je dan een chocolaatje.
groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten