woensdag 22 juni 2016

Een blog zonder plaatjes.....helaas...

Het internet werkt niet echt mee, dit blijf nog een probleem. Ik blijf dat wel vreemd vinden aangezien je er voor betaald. Wij doen dat expres, zodat ik een blogje kan schrijven, en mijn lief zijn eigen krantje kan lezen.
En toch lukt het dan niet om foto's te downloaden of om zelfs een berichtje te schrijven.
Wel, daarom maar op deze manier.
We hebben hier volop zomer,  nu nog 23!!! graden buiten.
Gelukkig hebben wij ARKO ( Alle Ramen Kunnen Open ) en dat is nodig ook.
Camping staat nog steeds helemaal vol, dus dat is gunstig voor de campingbeheerders, die hebben alvast een goed begin van het seizoen.
Maar nu nog even heel wat anders, mijn vriendin Anneke is lelijk gevallen in Tsjechië, en moest daar zelfs geopereerd worden.
Ze had haar bovenbeen gebroken en daardoor kwam de pen van haar ooit nieuwe heup in gevaar.
Maandag is ze geopereerd en vanmorgen hadden we haar weer aan de telefoon. Alles is goed gegaan en ze hoopt over ongeveer 10 dagen weer naar huis te kunnen.
Pffff, het zal je gebeuren, gelukkig komt alles goed.
Anneke als je dit leest, en dat doe je , dat weet ik, sterkte meid, we duimen voor je.
Wel tot zover dan maar weer,
Groetjes,
MARION.

2 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte en beterschap lieve Anneke. Hoop dat alles goed gaat. Dikke kus Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend allemaal voor Anneke. Veel sterkte! Kus Marieke

    BeantwoordenVerwijderen