zaterdag 12 maart 2016

Kippen van stal gehaald...............

Door het kipje in het quiltnieuws ben ik op zoek gegaan naar mijn kippen.
Deze ooit gemaakt naar een patroon van de Quiltnaald uit Brielle. Dat vond ik toch zo'n leuke winkel.
2 x per jaar ging ik met vriendin Anneke daar heen, de mannen gingen naar de Nieuwe waterweg grote schepen kijken, en zo maakten wij daar dan een leuke dag van.
Er stond ook nog een leuk haasje in...........
Een mandje voor eitjes, met andere oren wordt het eventueel een beer, nou ja zeg.
Bijna Pasen over 3 weken al, dus als je nog wat maken wilt moet je voortmaken.
Heb ook nog een leuke franse deuren foto, ik noem hem de knipoogdeur, kijk maar.
Met zo'n plaatje ben ik in gedachten even daar.
Het wordt een zonnig weekend zeggen ze, dus genieten!!!
Fijne zaterdag, 
Groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten