woensdag 23 maart 2016

En als we dan weg gaan.....

Deze foto is echt bijzonder, op mijn camera staat dat ik nu een foto maak met een Fish eye effect. Dat klopt, kijk maar naar de bolling, bijzonder.
En als we dan gaan, dan laat ik misschien  dit plaatje wel zien.
 We hebben al wel wat in onze gedachten. Misschien eerst naar Luxemburg, camping Kockelscheuer, en dan naar Macon, gemeente camping en dan naarL'Isle sur la Sorgue, een heel mooi plaatsje, je kan het via Google vinden. Het Venetië van Frankrijk noemen ze het. Iedere zondag is daar een hele grote markt met heel veel brocante,yes, net wat voor mij.
Maar nu met die dreiging, ik weet het nog niet.................
Laten we er een mooie woensdag van maken en er een positieve twist aan geven.
Groetjes,
Nu wens ik jullie WELTERUSTEN.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten