woensdag 10 februari 2016

Wat een leuk boek.....





Eindelijk kwam vorige week donderdag dit leuke!!! boek binnen. Had het tussen kerst en oud en nieuw besteld, maar het kwam nu pas. De webwinkel moest heel lang wachten op levering. Wel leuk om te vertellen, Greet mijn patchie vriendin had dit boek ook besteld bij dezelfde webwinkel en had hem ook net binnen. We hadden het wel op het blog van Huismuzz gezien. Dit blog staat bij mijn blog aan de zijkant, kijk maar.
Even binnenin kijken dan..........
Deze ga ik zeker maken, zo leuk.
Deze kerstslinger dan.................

Verder kan ik melden dat mijn voetbalcarrière over en uit is! Vorige week met mijn knie op de foto geweest en ik heb een voetbalknie!!?? Hoe nu verder weet ik nog niet, het wordt in ieder geval de orthopeed.
Ik ga dus maar goochelen dat is minder belastend. Ik ben wel blij dat mijn knie gewrichten er wel goed uitzagen, een klein beetje artrose, maar dat is normaal op deze leeftijd.

Supermarkt Deen levert genoeg trucks, dus ik ben wel even bezig.
gezellige woensdag,
groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten