zaterdag 6 februari 2016

Voorjaarsgevoel...........


Sneeuwklokjes uit eigen tuin. Altijd pluk ik een bosje, en dan doe ik ze in een leeg kruidenpotje, net een mooi vaasje voor sneeuwklokjes.
Daar krijg je het voorjaarsgevoel van.
Vandaag en morgen is er in Andijk bij de Jong Lelies een heus sneeuwklokjesgala!!
Harde Grondweg 1a in Andijk. Entree slechts € 2,00.
Ik denk dat ik er morgen even naar toe ga.
Gister mijn patchie middag bij Ellen. Was heel gezellig, natuurlijk wat lekkers te eten en te snoepen, en we kregen ook nog een theetje mee naar huis, in een heel leuk potje.
We gingen ook nog wat maken, maar dat staat nog in de steigers, kijk maar
Het wordt een torso om je schaar in te bewaren, als het af is laat ik het zien.
Geniet van de zaterdag,
groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten